Wednesday, May 6, 2009

form 6 kawan .

hye , beautiful readers . :))
disebab kan tadapat mnemne aply en , saye dengan berbesarhati mencampak kan diri saye ke lembah form 6 . ahahha ~ its dat funny ? haishh !
hmm , da taw . tapi saje cek2x gak smalam .


T A H N I A H !

Anda Ditawarkan Untuk Mengikuti Pengajian Ke Tingkatan 6 Bawah
Berikut Adalah Maklumat Tawaran


No. Kad Pengenalan :: ----------------
Angka Giliran :: -----------
Nama :: NURUL MAIZATUL BINTI MAZLAN
Sekolah Asal :: -------------------------------------
Jurusan :: KEMANUSIAAN
Sekolah Ditawarkan :: ----------------------------------------
Tarikh Mendaftar :: 11 Mei 2009



haha~ bile dipikirkan en , ta kemane punn aku . haishh !
tape kot , dari sini . aku akan mengorak langkah untok berjaye dimase hadapan .
ahah ~ sangat tabule blaaa ! semangat lebeyy .
tetbe aku tringat seseorg penah berkate kepade ku dengan nada sangat sinis dan marah kepade ku . kami ade sedikit sala paham . dy seorg lelaki , sangat berlagak ohh !
" huh ! ko n sume2x blaja la gegile . aku na tgk result ko bape n U mane nak amek korang nanti "
hmm , sedeyh ohh . tape wehh U ta amek aku . yg penting result aku lagi lebey pade ko n kawan2x ko tuu . aku juge agak sinis memandang korang yg juge tak kemane wehh . tadinafikan korang kaye en . bule amek kulej memane korg suke . n akan kembali memandang hine diri ku ini . tapi peduli ape aku . disebabkan kekayaan korg , korg ley masok kulej sume tuu . tapi kalaw korg miskenn ??? . lolx ! ikot otak ? sape lagi oke ? haishh ! malas na bukak cite lame . t pergaduhan besar tercetus semule . hmm .

cikgu khartik (exskul teacher) , da kol punn ayah ku ,
dy menjemput untok mendaftar ke f6 smkwm2 dalam jurusan kemanusiaan .
ahahah ~
ini dy antare perbualan khartik && mazlan .

k : hello mazlan . ape kaba ?
m : haishh khartik . sihat saja . kenape kol ?

*acah mak enon ! bapak aku mne taw num . ckgu tuu doe . tp bpak aku kenal dy , dy pon kenal bpak aku . sape ta kenal mazlan abd jalil en kat skula . hhaha ~ tadela . tipu je .

sebenanyew aku pon tataw ape yg dorg bualkan . sb tyme dy kol bpak aku kat lua . aku tadenga pon ape yg dorg cakap . tapi yg aku taw ade taklimat kat skula n dy cakap pakai baju skul ton lepas pon tape . kaen biru cam dak skula . ahahha ~ *terase mude oke !

haha ~ aku agak bersemangat untok ke skula senin ni . tapi amat mendukacitakan . skunk da ta bule tdo lmbt . :(( salu tdo 2 ke 3 pagi . skunk tdo kne awal . bgn pon salu 11 ke 12 pagi , skunk kne mangon kol 6 . haishh ! ini yg aku mencik skula ni ! tp tape kot . hahah ~ cayok2x . go mai go mai go mai ! salam . :))


* harap2x ade la yg ensem ke baru smangat ke skul lagi && lagi ! ahaha ~ (cam bese la . aku en gedikk siket !)


SIGNATURE ,



6 comments:

kOtak hati said...

kotak hati to mai mai:-

Mai mai..
TAHNIAH!!!!!!!!!!

:)

Alhamdulillah..
bersyukur ke hadrat Ilahi
Dapat mai tempat untuk sambung belajar kan..:)
Keep up the gud work!

Mai mai..
duduk wangsa maju rupenyer..
heeeeee~
Ain selalu jek g rumah pak cik kat AU3..

tapi x pernah pula terserempak ngan mai..eheh..
ape2 pun semoga ukhuwah yang terbina ini dijaga dengan baik..
Kerana ALLAH ukhuwah ini dibina..
berakarkan takwa berantingkan amal..
:)

akhir kata..
Semoga berjaya buat mai mai...

wassalam''~

maizatul. said...

kotak hati : ahaha ~ thx yeah ! insyALLAH . :))

Fashfara said...

haiyoh.. form 6 uh. org kate form 6 susah. anyways, luck luck eh mai! :)

OREOO said...

sumer tempat same..
matlamatnyer nk mnntut ilmu..
eklaskan ati babess..
mudah mudahan dikau berjaya :DD

sajeedhani. said...

tahniaa mai.
gud luck keyh!

nadiahfatihah said...

beb...bole la dtg skola ari2 lepak ngn kau!hahaha1

Wednesday, May 6, 2009

form 6 kawan .

hye , beautiful readers . :))
disebab kan tadapat mnemne aply en , saye dengan berbesarhati mencampak kan diri saye ke lembah form 6 . ahahha ~ its dat funny ? haishh !
hmm , da taw . tapi saje cek2x gak smalam .


T A H N I A H !

Anda Ditawarkan Untuk Mengikuti Pengajian Ke Tingkatan 6 Bawah
Berikut Adalah Maklumat Tawaran


No. Kad Pengenalan :: ----------------
Angka Giliran :: -----------
Nama :: NURUL MAIZATUL BINTI MAZLAN
Sekolah Asal :: -------------------------------------
Jurusan :: KEMANUSIAAN
Sekolah Ditawarkan :: ----------------------------------------
Tarikh Mendaftar :: 11 Mei 2009



haha~ bile dipikirkan en , ta kemane punn aku . haishh !
tape kot , dari sini . aku akan mengorak langkah untok berjaye dimase hadapan .
ahah ~ sangat tabule blaaa ! semangat lebeyy .
tetbe aku tringat seseorg penah berkate kepade ku dengan nada sangat sinis dan marah kepade ku . kami ade sedikit sala paham . dy seorg lelaki , sangat berlagak ohh !
" huh ! ko n sume2x blaja la gegile . aku na tgk result ko bape n U mane nak amek korang nanti "
hmm , sedeyh ohh . tape wehh U ta amek aku . yg penting result aku lagi lebey pade ko n kawan2x ko tuu . aku juge agak sinis memandang korang yg juge tak kemane wehh . tadinafikan korang kaye en . bule amek kulej memane korg suke . n akan kembali memandang hine diri ku ini . tapi peduli ape aku . disebabkan kekayaan korg , korg ley masok kulej sume tuu . tapi kalaw korg miskenn ??? . lolx ! ikot otak ? sape lagi oke ? haishh ! malas na bukak cite lame . t pergaduhan besar tercetus semule . hmm .

cikgu khartik (exskul teacher) , da kol punn ayah ku ,
dy menjemput untok mendaftar ke f6 smkwm2 dalam jurusan kemanusiaan .
ahahah ~
ini dy antare perbualan khartik && mazlan .

k : hello mazlan . ape kaba ?
m : haishh khartik . sihat saja . kenape kol ?

*acah mak enon ! bapak aku mne taw num . ckgu tuu doe . tp bpak aku kenal dy , dy pon kenal bpak aku . sape ta kenal mazlan abd jalil en kat skula . hhaha ~ tadela . tipu je .

sebenanyew aku pon tataw ape yg dorg bualkan . sb tyme dy kol bpak aku kat lua . aku tadenga pon ape yg dorg cakap . tapi yg aku taw ade taklimat kat skula n dy cakap pakai baju skul ton lepas pon tape . kaen biru cam dak skula . ahahha ~ *terase mude oke !

haha ~ aku agak bersemangat untok ke skula senin ni . tapi amat mendukacitakan . skunk da ta bule tdo lmbt . :(( salu tdo 2 ke 3 pagi . skunk tdo kne awal . bgn pon salu 11 ke 12 pagi , skunk kne mangon kol 6 . haishh ! ini yg aku mencik skula ni ! tp tape kot . hahah ~ cayok2x . go mai go mai go mai ! salam . :))


* harap2x ade la yg ensem ke baru smangat ke skul lagi && lagi ! ahaha ~ (cam bese la . aku en gedikk siket !)


SIGNATURE ,



6 comments:

kOtak hati said...

kotak hati to mai mai:-

Mai mai..
TAHNIAH!!!!!!!!!!

:)

Alhamdulillah..
bersyukur ke hadrat Ilahi
Dapat mai tempat untuk sambung belajar kan..:)
Keep up the gud work!

Mai mai..
duduk wangsa maju rupenyer..
heeeeee~
Ain selalu jek g rumah pak cik kat AU3..

tapi x pernah pula terserempak ngan mai..eheh..
ape2 pun semoga ukhuwah yang terbina ini dijaga dengan baik..
Kerana ALLAH ukhuwah ini dibina..
berakarkan takwa berantingkan amal..
:)

akhir kata..
Semoga berjaya buat mai mai...

wassalam''~

maizatul. said...

kotak hati : ahaha ~ thx yeah ! insyALLAH . :))

Fashfara said...

haiyoh.. form 6 uh. org kate form 6 susah. anyways, luck luck eh mai! :)

OREOO said...

sumer tempat same..
matlamatnyer nk mnntut ilmu..
eklaskan ati babess..
mudah mudahan dikau berjaya :DD

sajeedhani. said...

tahniaa mai.
gud luck keyh!

nadiahfatihah said...

beb...bole la dtg skola ari2 lepak ngn kau!hahaha1