Sunday, August 2, 2009

kesesakan .

semalam aku g mid nan syud , fatin , wan n mijan lah kot . pastu ade beliaw I n beliaw II (dorng tanak name dorg disiarkan atas sebab2x yg tertentu .) perjalanan bermula pada pukul 12.15pagi . kami nek kete myvi yg dibawe parent syud . sape yg naik ? aku n fatin . mijan n wan nek moto . I n II dari ktm tros . dy kate maw g kolej dy jap . na amek kasut . oke , kte ikut je . pejalanan agak lancar . tapi se tibenye berhampiran kolej uitm , shah alam . damn ! jem gilak babeng ! uwaaa , cam ne mao g mid ? ni sume syud punye pasal ! :((

taw ta 3jam dalam kete itu . :(( parent syud cam da maw ngamok . tapi disebabkan di depan kanak2x ini . kene tunjukkan teladan yg baik . HAHA ~ parent beliaw menurunkan kami di lrt-abdullah hukum . dari situ g kl sentrel then nek ktm g mid . :p ktowg oke jek . tapi tataw la plak yg bafakk ar sesak . lrt oke je . ktm tooh ! babi . mungkin pasal **perhimpunan yg dikatakan haremm tu kot . 8| haishh ! sumpah sesak nak mampos woii ! betolak2x cam ikan sadennn ! sumpah tamo g da pasnih ! HAHA ~



bau tapayah cite la , macam2x baw ade . :((


di mid ? jumpe kejap je nan wan n mijan . tak lame doe lepak , makan2x , sembang2x . :( dah pukul 5ptg oke tyme tu . mijan mo tgk konsert search kot . huu ~ wan ikut dy balik . I & II bersama kami g men boling . strike2x ! sape strike ? :p . tgk2x jam da pkol 6 . wtf ! smayg jap . dam pkol 6.45ptg di ktm . HAHA ~ saye suke kali ni . lagi , lagi & lagilah sesakkk ! beng ! beng ! mencarot2x ke brape berjuta kali tah aku . uwaaa ~ X( kenape ini bende berlaku hari itu ? wtv ! besa punya cilaka .

lebey kurang camni la bersesak2x . tapi lagi sesak kot !

kalaw la , ktm camni pon kire oke la , ta dpt tmpt duduk pon tape weyy ! :((


balik 8.30mlm . tak kene marah plak . dalam phone , kene marah macam dah nak terbalik rumah . tapi bile sampai , sume cool jek . siap tanye , da makan lom ? HAHA ~ klaka plak . :pbtw, god ! thx fer the memories . :D jom layan lagu bodo nih ! ahhaha ~


video


ape hati saye cakap ni
:: kadang2x kite ade rase malu mahu berkawan dengan yg kaye . kerane kita rase rendah dari mereka . kadang2x mereka yg nak berkawan dengan kite , tapi kite tolak sebab rase tak setaraf . dan tak mungkin akan setaraf . mungkin golongan mereka perlu jauhkan diri mereka daripada kite2x ini . <-- tak paham ? tak payah sebokk ! :| emm , kesian rukhi , demam lagi . :(

3 comments:

paraxixth said...

lame tak menjengah.selamat siang...huhuh...

sianye 3 jam trsangkut.mesti tension kan?

bukan dah kecoh ke ade perhimpunan hapuskan ISA tu.so dok umah diam2 jerk

maizatul. said...

slamat siang juga . yep ! sgt tension . :( huu ~ naseb bek perkara itu sudah lepas . :)

-seSyuD- said...

weyh..
s0ry la ek..
trpkse d0wk lam kete 3 jam lbey..
law aku taw..
mmg aku xsw0h ayh aku anta blk k0lej l0rh..
=[

Sunday, August 2, 2009

kesesakan .

semalam aku g mid nan syud , fatin , wan n mijan lah kot . pastu ade beliaw I n beliaw II (dorng tanak name dorg disiarkan atas sebab2x yg tertentu .) perjalanan bermula pada pukul 12.15pagi . kami nek kete myvi yg dibawe parent syud . sape yg naik ? aku n fatin . mijan n wan nek moto . I n II dari ktm tros . dy kate maw g kolej dy jap . na amek kasut . oke , kte ikut je . pejalanan agak lancar . tapi se tibenye berhampiran kolej uitm , shah alam . damn ! jem gilak babeng ! uwaaa , cam ne mao g mid ? ni sume syud punye pasal ! :((

taw ta 3jam dalam kete itu . :(( parent syud cam da maw ngamok . tapi disebabkan di depan kanak2x ini . kene tunjukkan teladan yg baik . HAHA ~ parent beliaw menurunkan kami di lrt-abdullah hukum . dari situ g kl sentrel then nek ktm g mid . :p ktowg oke jek . tapi tataw la plak yg bafakk ar sesak . lrt oke je . ktm tooh ! babi . mungkin pasal **perhimpunan yg dikatakan haremm tu kot . 8| haishh ! sumpah sesak nak mampos woii ! betolak2x cam ikan sadennn ! sumpah tamo g da pasnih ! HAHA ~



bau tapayah cite la , macam2x baw ade . :((


di mid ? jumpe kejap je nan wan n mijan . tak lame doe lepak , makan2x , sembang2x . :( dah pukul 5ptg oke tyme tu . mijan mo tgk konsert search kot . huu ~ wan ikut dy balik . I & II bersama kami g men boling . strike2x ! sape strike ? :p . tgk2x jam da pkol 6 . wtf ! smayg jap . dam pkol 6.45ptg di ktm . HAHA ~ saye suke kali ni . lagi , lagi & lagilah sesakkk ! beng ! beng ! mencarot2x ke brape berjuta kali tah aku . uwaaa ~ X( kenape ini bende berlaku hari itu ? wtv ! besa punya cilaka .

lebey kurang camni la bersesak2x . tapi lagi sesak kot !

kalaw la , ktm camni pon kire oke la , ta dpt tmpt duduk pon tape weyy ! :((


balik 8.30mlm . tak kene marah plak . dalam phone , kene marah macam dah nak terbalik rumah . tapi bile sampai , sume cool jek . siap tanye , da makan lom ? HAHA ~ klaka plak . :pbtw, god ! thx fer the memories . :D jom layan lagu bodo nih ! ahhaha ~


video


ape hati saye cakap ni
:: kadang2x kite ade rase malu mahu berkawan dengan yg kaye . kerane kita rase rendah dari mereka . kadang2x mereka yg nak berkawan dengan kite , tapi kite tolak sebab rase tak setaraf . dan tak mungkin akan setaraf . mungkin golongan mereka perlu jauhkan diri mereka daripada kite2x ini . <-- tak paham ? tak payah sebokk ! :| emm , kesian rukhi , demam lagi . :(

3 comments:

paraxixth said...

lame tak menjengah.selamat siang...huhuh...

sianye 3 jam trsangkut.mesti tension kan?

bukan dah kecoh ke ade perhimpunan hapuskan ISA tu.so dok umah diam2 jerk

maizatul. said...

slamat siang juga . yep ! sgt tension . :( huu ~ naseb bek perkara itu sudah lepas . :)

-seSyuD- said...

weyh..
s0ry la ek..
trpkse d0wk lam kete 3 jam lbey..
law aku taw..
mmg aku xsw0h ayh aku anta blk k0lej l0rh..
=[