Sunday, July 11, 2010

wc 2010 , cutisekolah


skarang menunjukkan 01:21am .
aku penat gile nak tunggu wc . setan .
ape2x pon aku dah nekad xnak g skola sok
parent kasi green light sudey .
dorang oke so aku pon sgt oke la .
aku takde la pesong2x kan niat sebena xnak g skola .
straight je . .
'ayah sok xnak g skola , wc final'
'sukati la , study kat rumah , jgn membute je ,'
'oke , no biggie :)'
lepas babe . bukan macam sesetengah org .
sakit perot la , demam , pening ,
pigidah ! alasan
aku lalang malam ni . spain 50% , holand 50%
tp aku ikut bapak aku kot , spain ! :D
so , tgk je la pg bute ni , adekah betul cik paul tilik . :)


1 comment:

naz said...

nice game ha :)

Sunday, July 11, 2010

wc 2010 , cutisekolah


skarang menunjukkan 01:21am .
aku penat gile nak tunggu wc . setan .
ape2x pon aku dah nekad xnak g skola sok
parent kasi green light sudey .
dorang oke so aku pon sgt oke la .
aku takde la pesong2x kan niat sebena xnak g skola .
straight je . .
'ayah sok xnak g skola , wc final'
'sukati la , study kat rumah , jgn membute je ,'
'oke , no biggie :)'
lepas babe . bukan macam sesetengah org .
sakit perot la , demam , pening ,
pigidah ! alasan
aku lalang malam ni . spain 50% , holand 50%
tp aku ikut bapak aku kot , spain ! :D
so , tgk je la pg bute ni , adekah betul cik paul tilik . :)


1 comment:

naz said...

nice game ha :)