Friday, December 11, 2009

merepek=kerepek ?

hai . harini aku bangun sangat lambat .
kenapa ? sb aku tidur 5.30am semalam .
phew, kaw jangan tanya kenapa .
sb korang sendiri taw sebabnya.
ngeee ~ aku ni sebok je ngn dunia virtual .
macam cilake lah en . aku perlu ke alam realiti dah la sepatutnya .
ini kerana sekolah semakin dah dekat dengan kehidupan aku dah,
dah semakin hampir untuk memulakan sesi yang baru.
aku sentoh ape2x pon belum .
yang seperti homework dan lain2x .

alahaii ! hidup aku melalot je sekarang .
semakin malas , kurang hala tuju , takda matlamat .
teruk lah aku ! asek buang masa aje .
aku takde inesiatif langsung kot . langsung ?
deyy ! teruk, teruk ! takut aku memikirkan .
aku pon gedik sebok nak menolong orang ,
padahal diri sendiri tak tolong .
aku sering dengar orang berkata
'baik selfish dari pikir pasal orang lain'
tapi . . aku xboleh macam tu . :(
bukan bermaksud aku busybody ke hape ,
tapi aku jenis suke tolong lah .
last2x aku jugak yang terbeban . deyy !

semenjak dua menjak ni aku asek merindui seseorang .
aku pelik , tapi aku asek tercari2x je weyy .
ape ni ? aku taksuka lahh !
siyes ! xsuka . tapi aku rindu . :(

notakewak :: nenek aku bising ! aku taksuka , dia suka sebok ! sebok hal aku . aku nak memekak pon susa skang ! nanti asek kene marah dengan parent . alasan ? sb nenek . ahh ! fakopp lah ! tajok tade kene mengene dengan post . sial !

2 comments:

naz said...

nenek kerepot kott haha

HAYAD said...

apa kau merepek mai..haha

Friday, December 11, 2009

merepek=kerepek ?

hai . harini aku bangun sangat lambat .
kenapa ? sb aku tidur 5.30am semalam .
phew, kaw jangan tanya kenapa .
sb korang sendiri taw sebabnya.
ngeee ~ aku ni sebok je ngn dunia virtual .
macam cilake lah en . aku perlu ke alam realiti dah la sepatutnya .
ini kerana sekolah semakin dah dekat dengan kehidupan aku dah,
dah semakin hampir untuk memulakan sesi yang baru.
aku sentoh ape2x pon belum .
yang seperti homework dan lain2x .

alahaii ! hidup aku melalot je sekarang .
semakin malas , kurang hala tuju , takda matlamat .
teruk lah aku ! asek buang masa aje .
aku takde inesiatif langsung kot . langsung ?
deyy ! teruk, teruk ! takut aku memikirkan .
aku pon gedik sebok nak menolong orang ,
padahal diri sendiri tak tolong .
aku sering dengar orang berkata
'baik selfish dari pikir pasal orang lain'
tapi . . aku xboleh macam tu . :(
bukan bermaksud aku busybody ke hape ,
tapi aku jenis suke tolong lah .
last2x aku jugak yang terbeban . deyy !

semenjak dua menjak ni aku asek merindui seseorang .
aku pelik , tapi aku asek tercari2x je weyy .
ape ni ? aku taksuka lahh !
siyes ! xsuka . tapi aku rindu . :(

notakewak :: nenek aku bising ! aku taksuka , dia suka sebok ! sebok hal aku . aku nak memekak pon susa skang ! nanti asek kene marah dengan parent . alasan ? sb nenek . ahh ! fakopp lah ! tajok tade kene mengene dengan post . sial !

2 comments:

naz said...

nenek kerepot kott haha

HAYAD said...

apa kau merepek mai..haha