Saturday, October 2, 2010

selagi xabes raya , selagi tu la open house xabes

mmg betul pon . hee ~
haha , hai . saya nak update .
ucapan slamat hari raya untuk semua .
rasa xlambat lagi kot sb raya belum habis .
well, sumpah! sekarang banyak gile openhouse dan kenduri kawin.
mengenang kan sheikh muzaphar nak kawin 10/10/10 ni , lagi macam merobek2x hati ku . cis !
em , disebabkan opnhouse byk, kompem2x la makan pon banyak en? haha
maka , aku telah mengambil inisiatif - minum air asam jawa tanpa gula setiap malam . mmg macam nak mati sakit perut . well , petua makdara lah katakan . :)
sbenanye baru je abes trial STPM . result kompem la blom dpt . hm , xtaw la macm mane .
oleh sebab itu , no wonder la aku bersenang2x skarang ni . amek mase jap sebelum stp ni . cis ! risau aku.
untuk dak2x yg amek PMR slase ni , gudluck . jgn tension2x ye :)
okeh la , bye . bergegas untuk ke openhouse-rumah wani harini . :)

p/s :: kadang2x malas nak denga masalah org lain , walhal masalah sendiri berciciran . tapi , aku oke kot . eh ? cis !

Saturday, October 2, 2010

selagi xabes raya , selagi tu la open house xabes

mmg betul pon . hee ~
haha , hai . saya nak update .
ucapan slamat hari raya untuk semua .
rasa xlambat lagi kot sb raya belum habis .
well, sumpah! sekarang banyak gile openhouse dan kenduri kawin.
mengenang kan sheikh muzaphar nak kawin 10/10/10 ni , lagi macam merobek2x hati ku . cis !
em , disebabkan opnhouse byk, kompem2x la makan pon banyak en? haha
maka , aku telah mengambil inisiatif - minum air asam jawa tanpa gula setiap malam . mmg macam nak mati sakit perut . well , petua makdara lah katakan . :)
sbenanye baru je abes trial STPM . result kompem la blom dpt . hm , xtaw la macm mane .
oleh sebab itu , no wonder la aku bersenang2x skarang ni . amek mase jap sebelum stp ni . cis ! risau aku.
untuk dak2x yg amek PMR slase ni , gudluck . jgn tension2x ye :)
okeh la , bye . bergegas untuk ke openhouse-rumah wani harini . :)

p/s :: kadang2x malas nak denga masalah org lain , walhal masalah sendiri berciciran . tapi , aku oke kot . eh ? cis !