Monday, June 15, 2009

hari pertama sekula , selepas cuti .

pukul 6 pagi gamaknya aku sudah bangun . ape sebab ? skulah . malam semalam aku sgt berdoa kepada tuhan agar dianugrahkan hujan pada esok pagi (harini) agar perhimpunan tidak diadakan . thank god , doaku diterima . mungkin bumi ini gersang lah kot , jadi tuhan menerima doaku . haha ~ masalah pulakk iala , tidurku sangat lena lambat sikit bangun . alarm enpon bising , aku snooze lagi dan lagi . haha ~

sesampai sekula . seperti yg dijangke . perhimpunan tadopp ! :)) naek saje klas . mereka nampak saye seorang . jadi soalan yg membingitkan tlinge aku iala , ' eh mai sorang je ? fatin mane ? ' . vavi ! sumpah , otak aku ni nak sangat aku buang dari kepale . haha ~ jawapan saye , ' hah ? mane aku taw , tanye la dy sendiri ' . tapi setelah didesak wan sim min , saye berkate dgn tade prasaan . ' dy da tade ' . wan yg mengong kate , ' hah ? ape da terjadi kat dy ? matikah ? ' adekah anda sangat tolol harini wan ? pelik pelik ! ' bodoh ! dy stopp , bingaii ! ' .

wan agak bermuka kelat harini . dy maw pinda skula . lantakk lah . sekarang ni , sape yg na pinda . malas maw pujok2x da . mati korang lahh . aku pk aku blaja lagi bagus , tapaya sebok hal org . kan kan ? hm , pagi2x da maw pinjam h/w kawan . haha ~ naseb bek sume jenis takesa .' amek lah mai' . haha ~ suke suke ! :p

lagi ? blaja sume takesa pasal h/w punn . bongokk ! betungkos lumos aku siap kan . tapi tiade ape punn . haishh ! lantakk lahh , besok besok ! haaa ~ tadi ade budak bg info , dy kate esok ade sesi bergambar . belum ape2x da begamba . padahal ta sampai sebulan skula . hahah ~ wtv ! besok makeup setebal 6-inch . haha ~ eh ! telupe . ade budak baru , nazri name nye . dy agak baik . :)) not nerdy punn . uke la , melayan saye baik juge . peramah . bagus2x .

lai lai lai ! baya duit klass ! busan lahh , jadi bendahari untok 3tahun berturot2x . muke aku ade nampak macam 'along' ke . muke siket punye sopan . baru maw tolakk jawatan , cikgu bersuare . ' mai ! no excuse ! ' . hah ! baguss . wat keje tak iklas kang . haaa , songlap duit klass ! ahahah ~ jahat jahat . :p

cakap siket :: aku banyak mencarot harini . kenape jahat sgt mulut ni ? abes ta nampak pumpan mlayu terakhir suda . :((

7 comments:

najwa hazirah halmi said...

camat masok skola again!!!
;)

*blogwalking

naz said...

tak mencarut tak semestinya perempuan melayu terakhir:)

paraxixth said...

wah.bendahari.dulu aku penah jadi ketua kelas.bosan jerk.

dah la kene sms lect tnye ade kelas ke tak.lepas tu kalau ade pengumuman.dah kene msg sume orang.tyme tu sem satu.nak tak nak kene sms satu kelas.tyme tu kan xde puak2 lagi.banyak abes kedit jerk

maizatul. said...

najwa : aha , thx

maizatul. said...

naz : aha , betul jugak . :p

maizatul. said...

paraxixth : hari2x kne topup ek ? haha ~ kesian . :p

nadiahfatihah said...

sgguh mrindui zmn kite dlu..
waaa...sdey sgt..

Monday, June 15, 2009

hari pertama sekula , selepas cuti .

pukul 6 pagi gamaknya aku sudah bangun . ape sebab ? skulah . malam semalam aku sgt berdoa kepada tuhan agar dianugrahkan hujan pada esok pagi (harini) agar perhimpunan tidak diadakan . thank god , doaku diterima . mungkin bumi ini gersang lah kot , jadi tuhan menerima doaku . haha ~ masalah pulakk iala , tidurku sangat lena lambat sikit bangun . alarm enpon bising , aku snooze lagi dan lagi . haha ~

sesampai sekula . seperti yg dijangke . perhimpunan tadopp ! :)) naek saje klas . mereka nampak saye seorang . jadi soalan yg membingitkan tlinge aku iala , ' eh mai sorang je ? fatin mane ? ' . vavi ! sumpah , otak aku ni nak sangat aku buang dari kepale . haha ~ jawapan saye , ' hah ? mane aku taw , tanye la dy sendiri ' . tapi setelah didesak wan sim min , saye berkate dgn tade prasaan . ' dy da tade ' . wan yg mengong kate , ' hah ? ape da terjadi kat dy ? matikah ? ' adekah anda sangat tolol harini wan ? pelik pelik ! ' bodoh ! dy stopp , bingaii ! ' .

wan agak bermuka kelat harini . dy maw pinda skula . lantakk lah . sekarang ni , sape yg na pinda . malas maw pujok2x da . mati korang lahh . aku pk aku blaja lagi bagus , tapaya sebok hal org . kan kan ? hm , pagi2x da maw pinjam h/w kawan . haha ~ naseb bek sume jenis takesa .' amek lah mai' . haha ~ suke suke ! :p

lagi ? blaja sume takesa pasal h/w punn . bongokk ! betungkos lumos aku siap kan . tapi tiade ape punn . haishh ! lantakk lahh , besok besok ! haaa ~ tadi ade budak bg info , dy kate esok ade sesi bergambar . belum ape2x da begamba . padahal ta sampai sebulan skula . hahah ~ wtv ! besok makeup setebal 6-inch . haha ~ eh ! telupe . ade budak baru , nazri name nye . dy agak baik . :)) not nerdy punn . uke la , melayan saye baik juge . peramah . bagus2x .

lai lai lai ! baya duit klass ! busan lahh , jadi bendahari untok 3tahun berturot2x . muke aku ade nampak macam 'along' ke . muke siket punye sopan . baru maw tolakk jawatan , cikgu bersuare . ' mai ! no excuse ! ' . hah ! baguss . wat keje tak iklas kang . haaa , songlap duit klass ! ahahah ~ jahat jahat . :p

cakap siket :: aku banyak mencarot harini . kenape jahat sgt mulut ni ? abes ta nampak pumpan mlayu terakhir suda . :((

7 comments:

najwa hazirah halmi said...

camat masok skola again!!!
;)

*blogwalking

naz said...

tak mencarut tak semestinya perempuan melayu terakhir:)

paraxixth said...

wah.bendahari.dulu aku penah jadi ketua kelas.bosan jerk.

dah la kene sms lect tnye ade kelas ke tak.lepas tu kalau ade pengumuman.dah kene msg sume orang.tyme tu sem satu.nak tak nak kene sms satu kelas.tyme tu kan xde puak2 lagi.banyak abes kedit jerk

maizatul. said...

najwa : aha , thx

maizatul. said...

naz : aha , betul jugak . :p

maizatul. said...

paraxixth : hari2x kne topup ek ? haha ~ kesian . :p

nadiahfatihah said...

sgguh mrindui zmn kite dlu..
waaa...sdey sgt..