Saturday, June 13, 2009

sedih sedih . :((

pernah denga lagu pergi by aizat ?
hmm , sangat sedihh bile dga lagu tuu . :((
nak letakk lirikk dy . :))

sayu terpisah..
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

The long December rain is falling now
Running down on streets to nowhere
Music is my life you're my sweetest nightingale
But I can't hear it here no more
And I go
I go
Hush now, dont shake or break
Words have fallen silent like soldiers to the grave
No matter what they do or say
Lay me on the sleepy meadow by the tracks upon your face

hayokk ! saye nangis nangis . ;(( sedihh ouh lagu ni . huu .

anda siape ? hmm ,
ingat tidak kau kepada hari pertama kita berjumpa ?
ingat tidak kau tarikh kita bersama ?
ingat tidak kau cara kau melamarku ?
ingat tidak kau kepada hari2x indah kita ?
ingat tidak kau kepada sajak yg kau cipta untukku ?
ingat tidak kau disaat2x kita berduka ?
ingat tidak kau disaat2x kita tertawa ?
ingat tidak dikaw kepada lagu tema kita ?
ingat tidak kau kepada warna tema kita ?
ingat tidak kau kepada semua gambar dulu ?
ingat tidak dulu kau pernah berjanji bahawa tidak pernah mahu meninggalkan ku ?
ingat tidak dulu kau selalu berkata i love you ?
ingat tidak dulu kau selalu memanggil ku sayang ?
ingat tidak dulu kau pernah berjanji sehidup semati dengan ku ?
ingat tidak dulu kau pernah berbual dengan ku tentang perancangan keluarga ?
ingat tidak dulu kau selalu memujukku ?
ingat tidak dulu kau selalu menasihati ku agar sentiasa belajar bersungguhsungguh ?
ingat tidak dulu kau berpesan macam2x agar aku sentiasa berada didalam keadaan baik ?
ingat tidak dulu kau kepada ayat terakhir mu untuk ku ?
ingat tidak dulu kau kepada assalamualaikum terakhir mu ?

aku sangat sedih tyme tu . aku bukannye budak kecil yg tidak tahu apa itu erti cinta . 17tahun , fikiran yg matang dan faham apa itu hati dan perasaan . aku kah yang salah ? aku tidak dapat menerima berita yg berturut dan sangat mengejut itu . sedih berbulan2x dan berharap kaw akan kembali juga walauapapun mereka kata . aku tidak percaya !

hampir gila aku dibuat nya . tyme tuu , fikir juga SPM bakal menjelma . adakah kaw yg bodoh kerana meninggal kan ku disaat2x aku ingin menjalani sesuatu yg besar didalam hidup ? huh , aku tahu kaw tidak mungkin bodoh kerana 12a telah tercatat didalam sejarah hidupmu dulu . aku sangat menganggap mu sebagai idola ku . dan sangat2x menyayangi mu . aku merasakan kehilangan yang teramat sangat pada masa itu .

kini , setahun sudah berlalu . aku juga telah menghadapi SPM ku dengan baik . tapi tidak sehebat mu sayang . walaw kaw tiada . aku masih mencintaimu . remember that ! terimakasih syed asyraf authur kerana kaw telah singgah walawpun sebentar di dalam coretan hari ku . terimakasih juga kerana kaw telah memberi aku merasa cinta sebenar yang tulus itu . sekarang , pergilah kaw dengan aman . alfatihah ,

nota nota :: saya sedih . :((

6 comments:

Portgas .D. Ace said...

Mai, is that means ur bf already pass away??
sorie 4 asking that..
=<

paraxixth said...

percaye atau tdak entry nie buat air mate aku jatuh...aku bce 5 kali..sebab komen org atas nie..aku ingat ko putus bese jerk.erm.. uwa!!!

maizatul. said...

ace : ye , sob4x .
paraxixth : :((

AkuAyie said...

takziah..
tabahkan hatimu..

nadiahfatihah said...

im crying also.
tabahkan hati mai..
u'll be fine..

eykA♥ said...

oh no!
im crying...

Saturday, June 13, 2009

sedih sedih . :((

pernah denga lagu pergi by aizat ?
hmm , sangat sedihh bile dga lagu tuu . :((
nak letakk lirikk dy . :))

sayu terpisah..
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

The long December rain is falling now
Running down on streets to nowhere
Music is my life you're my sweetest nightingale
But I can't hear it here no more
And I go
I go
Hush now, dont shake or break
Words have fallen silent like soldiers to the grave
No matter what they do or say
Lay me on the sleepy meadow by the tracks upon your face

hayokk ! saye nangis nangis . ;(( sedihh ouh lagu ni . huu .

anda siape ? hmm ,
ingat tidak kau kepada hari pertama kita berjumpa ?
ingat tidak kau tarikh kita bersama ?
ingat tidak kau cara kau melamarku ?
ingat tidak kau kepada hari2x indah kita ?
ingat tidak kau kepada sajak yg kau cipta untukku ?
ingat tidak kau disaat2x kita berduka ?
ingat tidak kau disaat2x kita tertawa ?
ingat tidak dikaw kepada lagu tema kita ?
ingat tidak kau kepada warna tema kita ?
ingat tidak kau kepada semua gambar dulu ?
ingat tidak dulu kau pernah berjanji bahawa tidak pernah mahu meninggalkan ku ?
ingat tidak dulu kau selalu berkata i love you ?
ingat tidak dulu kau selalu memanggil ku sayang ?
ingat tidak dulu kau pernah berjanji sehidup semati dengan ku ?
ingat tidak dulu kau pernah berbual dengan ku tentang perancangan keluarga ?
ingat tidak dulu kau selalu memujukku ?
ingat tidak dulu kau selalu menasihati ku agar sentiasa belajar bersungguhsungguh ?
ingat tidak dulu kau berpesan macam2x agar aku sentiasa berada didalam keadaan baik ?
ingat tidak dulu kau kepada ayat terakhir mu untuk ku ?
ingat tidak dulu kau kepada assalamualaikum terakhir mu ?

aku sangat sedih tyme tu . aku bukannye budak kecil yg tidak tahu apa itu erti cinta . 17tahun , fikiran yg matang dan faham apa itu hati dan perasaan . aku kah yang salah ? aku tidak dapat menerima berita yg berturut dan sangat mengejut itu . sedih berbulan2x dan berharap kaw akan kembali juga walauapapun mereka kata . aku tidak percaya !

hampir gila aku dibuat nya . tyme tuu , fikir juga SPM bakal menjelma . adakah kaw yg bodoh kerana meninggal kan ku disaat2x aku ingin menjalani sesuatu yg besar didalam hidup ? huh , aku tahu kaw tidak mungkin bodoh kerana 12a telah tercatat didalam sejarah hidupmu dulu . aku sangat menganggap mu sebagai idola ku . dan sangat2x menyayangi mu . aku merasakan kehilangan yang teramat sangat pada masa itu .

kini , setahun sudah berlalu . aku juga telah menghadapi SPM ku dengan baik . tapi tidak sehebat mu sayang . walaw kaw tiada . aku masih mencintaimu . remember that ! terimakasih syed asyraf authur kerana kaw telah singgah walawpun sebentar di dalam coretan hari ku . terimakasih juga kerana kaw telah memberi aku merasa cinta sebenar yang tulus itu . sekarang , pergilah kaw dengan aman . alfatihah ,

nota nota :: saya sedih . :((

6 comments:

Portgas .D. Ace said...

Mai, is that means ur bf already pass away??
sorie 4 asking that..
=<

paraxixth said...

percaye atau tdak entry nie buat air mate aku jatuh...aku bce 5 kali..sebab komen org atas nie..aku ingat ko putus bese jerk.erm.. uwa!!!

maizatul. said...

ace : ye , sob4x .
paraxixth : :((

AkuAyie said...

takziah..
tabahkan hatimu..

nadiahfatihah said...

im crying also.
tabahkan hati mai..
u'll be fine..

eykA♥ said...

oh no!
im crying...