Monday, June 29, 2009

ke-busy-an .

yeah ! mungkin kot .
aku pon agak was2x .
kenape ? bagaimane ?
siape ? dimane ? apekah ?
hah ! wtv lolx .

smakin hari smakin bzy ,
bafakk tired ! :((
kenape mase tu upper buat camtu ?
yeshhh ! aku bengang . kaw igt kami sape ?
npe bermulut jahat ?
lelaki pon mulot cam maktemahh yg bermulot lezer + longkang aphal ?
tak sangke aku , kaw begitu rupenye .
bukankah menghasut itu adelah dari golongan syaitan ?

masih ade yg paham kami rupenye .
terimekasih lah sesangat .
jawatan tu ? kalaw korg ta suke bole tuka .
aku pon tak hadap sgt !
aku rse da bnyak pon jawatan yg aku pegang .
so , no biggie lolx .
lgpon aku da ckp en , aku tamaw .
da mereka yg berie2x yg nak sgt aku jadi .
yg tak suke bape org je weyy !
so , aku masih berpengaruh .
jagn la kaw nak jatuhkan aku .
ape motiff kaw ? kaw pon dah nak blahh en ?
bafakk ar kaw gilakkuase .
cantat ! cantat ! cantat !

harini apsal aku stress sgt ?
sebab korg takde rase tanggungjawab lgsung taw ta .
korg taw ta yg cam aku je yg sebok2x pasal sume ni ?
dan cam aku je yg berie2x menguruskan nye ?
kenape sume tak bagi kerjesame yg baik ?
kenape malas sgt nihh !
korg taw tak ape yg penting ? kerjesame en !
so tlg la weyy . same2x ley ta ?

pasal kewangan , no biggie !
aku boleh la kott .
tade hall lahh .
jap , kenape cam ade yg anti aku ek ?
i can see la ____d weyy ! kenape kaw ?
meh ar dtg face to face ngn aku .
kenal pon tak , nak cakap blakang konon .
kaw igt aku takot ? jawatan kaw pon tade la bsa sgt ,
sampai aku perlu melutot kat kaw . sial !
en.headboy 2009 , thx sb paham kami .

kerjesame utk jualan pule , korg bg kerjesme dgn bek .
bgus , aku pon sdikit gembire .
knape ? sb confident , bafakk hebat !
tp penat ya amat kegabanan .
saye hanye nampak jalan terbaik ialah tido sekarang .
tido ! tido ! tido ! tido ! tido !
maaf , saye tinggal yg cik.zuu . tak bermaksud meyh .
masalahnye , tak bermaya . :((

hebat ! dalam satu hari RM260 dalam tgn .
besok lagikk en . huu ~
ketidak sabaran . :) besok , basic RM110 mesti .
mesti ++ lagik en . yay ! mata duitan . :p
saye akan cube pikul sume alah2x ni !
aku akan tunjok kat kaw , aku hebat la weyy .
kaw igt sume mende kat skola nih kaw je buat ?
aku bole jugakk ! lagi active nanti .
dsebab kan kaw sapel , aku tabole ?
kaw da igt kaw hebat ?
wehh , stakat seret2x tu . kaver pijak taik la weyy !
sory la . tapi aku bengang n kaw harini .

weh wani ! kaw mara aku ke ?
apsal kte kurg cakap harini ?
sb aku mengarah2x ke ? aku arah2x , sb korg ta wat kje .
aku je yg betukoslumos buat .
walawpon ! aku bukan berjawatan spt korg .
kenape aku ? npe ckg asek petik name aku ?
muke aku harapan skolah ke ?
wattafishtank ! cikgu weyy , suda2x la tuhh !
bagilah kepade yg spatutnya .
saye suda penat dipandang senget .
babeng lah mu !
out ! out ! out ! out ! out !

pesananringkas :: ke-moody-an . codo ! cabi !

4 comments:

siti nuratiqah othman said...

uiks asl ri ny sume cm moody je??

sang bulan da dtg ke??huhu

well mai sabar k..(=

Portgas .D. Ace said...

mnusia..
igt diri perfct r..
sound org mcam2..
pdhal die..
eh, da x kumen blog org eah..
=<

sHaH said...

u ok?
rilek la..

E said...

stress..bz..arghhh

Monday, June 29, 2009

ke-busy-an .

yeah ! mungkin kot .
aku pon agak was2x .
kenape ? bagaimane ?
siape ? dimane ? apekah ?
hah ! wtv lolx .

smakin hari smakin bzy ,
bafakk tired ! :((
kenape mase tu upper buat camtu ?
yeshhh ! aku bengang . kaw igt kami sape ?
npe bermulut jahat ?
lelaki pon mulot cam maktemahh yg bermulot lezer + longkang aphal ?
tak sangke aku , kaw begitu rupenye .
bukankah menghasut itu adelah dari golongan syaitan ?

masih ade yg paham kami rupenye .
terimekasih lah sesangat .
jawatan tu ? kalaw korg ta suke bole tuka .
aku pon tak hadap sgt !
aku rse da bnyak pon jawatan yg aku pegang .
so , no biggie lolx .
lgpon aku da ckp en , aku tamaw .
da mereka yg berie2x yg nak sgt aku jadi .
yg tak suke bape org je weyy !
so , aku masih berpengaruh .
jagn la kaw nak jatuhkan aku .
ape motiff kaw ? kaw pon dah nak blahh en ?
bafakk ar kaw gilakkuase .
cantat ! cantat ! cantat !

harini apsal aku stress sgt ?
sebab korg takde rase tanggungjawab lgsung taw ta .
korg taw ta yg cam aku je yg sebok2x pasal sume ni ?
dan cam aku je yg berie2x menguruskan nye ?
kenape sume tak bagi kerjesame yg baik ?
kenape malas sgt nihh !
korg taw tak ape yg penting ? kerjesame en !
so tlg la weyy . same2x ley ta ?

pasal kewangan , no biggie !
aku boleh la kott .
tade hall lahh .
jap , kenape cam ade yg anti aku ek ?
i can see la ____d weyy ! kenape kaw ?
meh ar dtg face to face ngn aku .
kenal pon tak , nak cakap blakang konon .
kaw igt aku takot ? jawatan kaw pon tade la bsa sgt ,
sampai aku perlu melutot kat kaw . sial !
en.headboy 2009 , thx sb paham kami .

kerjesame utk jualan pule , korg bg kerjesme dgn bek .
bgus , aku pon sdikit gembire .
knape ? sb confident , bafakk hebat !
tp penat ya amat kegabanan .
saye hanye nampak jalan terbaik ialah tido sekarang .
tido ! tido ! tido ! tido ! tido !
maaf , saye tinggal yg cik.zuu . tak bermaksud meyh .
masalahnye , tak bermaya . :((

hebat ! dalam satu hari RM260 dalam tgn .
besok lagikk en . huu ~
ketidak sabaran . :) besok , basic RM110 mesti .
mesti ++ lagik en . yay ! mata duitan . :p
saye akan cube pikul sume alah2x ni !
aku akan tunjok kat kaw , aku hebat la weyy .
kaw igt sume mende kat skola nih kaw je buat ?
aku bole jugakk ! lagi active nanti .
dsebab kan kaw sapel , aku tabole ?
kaw da igt kaw hebat ?
wehh , stakat seret2x tu . kaver pijak taik la weyy !
sory la . tapi aku bengang n kaw harini .

weh wani ! kaw mara aku ke ?
apsal kte kurg cakap harini ?
sb aku mengarah2x ke ? aku arah2x , sb korg ta wat kje .
aku je yg betukoslumos buat .
walawpon ! aku bukan berjawatan spt korg .
kenape aku ? npe ckg asek petik name aku ?
muke aku harapan skolah ke ?
wattafishtank ! cikgu weyy , suda2x la tuhh !
bagilah kepade yg spatutnya .
saye suda penat dipandang senget .
babeng lah mu !
out ! out ! out ! out ! out !

pesananringkas :: ke-moody-an . codo ! cabi !

4 comments:

siti nuratiqah othman said...

uiks asl ri ny sume cm moody je??

sang bulan da dtg ke??huhu

well mai sabar k..(=

Portgas .D. Ace said...

mnusia..
igt diri perfct r..
sound org mcam2..
pdhal die..
eh, da x kumen blog org eah..
=<

sHaH said...

u ok?
rilek la..

E said...

stress..bz..arghhh