Tuesday, November 17, 2009

harini tiada ape kot

today ?
im not going to school.why ?
dont ask ! ahaha ~
subuh xbgn pon , bgn pon sb ayah kejot .
tu pon sb makan ubat. haha ~
badan aku sengal2x doe terok aku kene urot smlam .
phew . next !
aku nak cakap yg rukhi dtg rumah td ,
dy datang dan bg surat kebenaran ibubape for g anugrah r.p .
haha ~ jgn haraplah aku menang . pui !
aku taknak sgt2x bercerita panjang .
aku nak gtw yg beliaw dah berubah sgt ,
more caring dude ! best gila .
apa aku nak gtw lagi ?
emm ! dah la , malas type .
nak layan LC . tata ~






hailmimuhammad.muahx !

No comments:

Tuesday, November 17, 2009

harini tiada ape kot

today ?
im not going to school.why ?
dont ask ! ahaha ~
subuh xbgn pon , bgn pon sb ayah kejot .
tu pon sb makan ubat. haha ~
badan aku sengal2x doe terok aku kene urot smlam .
phew . next !
aku nak cakap yg rukhi dtg rumah td ,
dy datang dan bg surat kebenaran ibubape for g anugrah r.p .
haha ~ jgn haraplah aku menang . pui !
aku taknak sgt2x bercerita panjang .
aku nak gtw yg beliaw dah berubah sgt ,
more caring dude ! best gila .
apa aku nak gtw lagi ?
emm ! dah la , malas type .
nak layan LC . tata ~






hailmimuhammad.muahx !

No comments: