Thursday, November 19, 2009

makan keluarga

mengantok ! tp aku still type .
aku ponteng ! maap kamu semua ,
aku xp pon meeting .
xlarat sgt aku .
aku dah bgn pukol 10.30 tu , tapi malas sgt nak gerak.
cikin pulak xbole folo ,
jadi aku harus bersama siapa ?
hadooi ! msti skul besok mereka marah gilaa .
aduyaii ! bedukk je lah .

next ? aku mandi pon kol 3 lebih .
nothing aku buat , makan dan lepak je.
then parent kata kua malam ni ,
mkan bersama ,
hah ! makan besa lah kott .
mmg xlarat perot aku ,
pastu round2x ngan fmly .
lame kot tak lepak , kua 1family macam tu .
lama dah takk ! rinduu . .
balik dalam kol 11:00pm
haaa ~ mengantokk lolx .
sok last skul ! haros g skola .
haiyaaa ! bajuu xgosok lagi nokk .
watebba lah . aku nak buatt apa sekarang ? apa?
layan LC ? gilaa ~ baju weyy ! bajuu . .
mantokknyaa ~







maimazlanjalil . :|

No comments:

Thursday, November 19, 2009

makan keluarga

mengantok ! tp aku still type .
aku ponteng ! maap kamu semua ,
aku xp pon meeting .
xlarat sgt aku .
aku dah bgn pukol 10.30 tu , tapi malas sgt nak gerak.
cikin pulak xbole folo ,
jadi aku harus bersama siapa ?
hadooi ! msti skul besok mereka marah gilaa .
aduyaii ! bedukk je lah .

next ? aku mandi pon kol 3 lebih .
nothing aku buat , makan dan lepak je.
then parent kata kua malam ni ,
mkan bersama ,
hah ! makan besa lah kott .
mmg xlarat perot aku ,
pastu round2x ngan fmly .
lame kot tak lepak , kua 1family macam tu .
lama dah takk ! rinduu . .
balik dalam kol 11:00pm
haaa ~ mengantokk lolx .
sok last skul ! haros g skola .
haiyaaa ! bajuu xgosok lagi nokk .
watebba lah . aku nak buatt apa sekarang ? apa?
layan LC ? gilaa ~ baju weyy ! bajuu . .
mantokknyaa ~







maimazlanjalil . :|

No comments: