Wednesday, February 10, 2010

badminton bagai

Daily Horoscope: February 10, 2010

You can sense that things are going to get busier, but you're ready for the action. It's all about endurance now. You'll be able to do anything for any length of time.
  • Mood: Energetic
  • Lucky Color: Rose Pink
  • Lucky Number: 83
  • Lucky Time of Day: 12am
ahh ! betullah tu , energetic sangat aku harini.
badminton bagai . main ngan ramai lah td .
malas aku mention name .
aku dah pancitt sgt last2x .
balik rumah ngn dowang sume rase macam nak tumbang doe .
dah la panas terik ya amat . tuhan je taw .
aku rase aku terpeleott mase kat bawah rumah td .
cilaka ! hati2x mai . kaw jgn ganas sgt . kang berulang balik kang sejarah form 5 !
aku dah la rase cam tak pijak tanah dah . dengan nak tekencing nye . alahayy

aku dah jahat ngn mak tadi . :(
balik awal dan mengamuk2x . maaf ! itulah reaksi aku ketika penat .
semua benda tak kena tadi . mungkin cuaca mempengaruhi mood .
aku nak minx maap . tp mak dah tido ni .
ptg tadi aku bengang , masuk bilik terus tido .
then aku bgn , mak aku pulak tido .
sorry ma ! tak bemaksud . :((

boleh pulak aku jumpe gamba ni td. pui !
maka , bagi umat islam lelaki yang sering kehilangan selipe semasa solat jumaat ,
boleh lah 'mengamalkan' perkara ini . insyaallah menjadi . aminn . :)

p/s :: eh ! aku kene tarik tali ke besok ? :| tadi kenape ek tarik tali tak jadi ? takpe , aku tanye teacher nanti . :p

1 comment:

naz said...

hahaha mangga jer? baik rantai ikat kat tiang. tapi saya pakai alarm hahaha

Wednesday, February 10, 2010

badminton bagai

Daily Horoscope: February 10, 2010

You can sense that things are going to get busier, but you're ready for the action. It's all about endurance now. You'll be able to do anything for any length of time.
  • Mood: Energetic
  • Lucky Color: Rose Pink
  • Lucky Number: 83
  • Lucky Time of Day: 12am
ahh ! betullah tu , energetic sangat aku harini.
badminton bagai . main ngan ramai lah td .
malas aku mention name .
aku dah pancitt sgt last2x .
balik rumah ngn dowang sume rase macam nak tumbang doe .
dah la panas terik ya amat . tuhan je taw .
aku rase aku terpeleott mase kat bawah rumah td .
cilaka ! hati2x mai . kaw jgn ganas sgt . kang berulang balik kang sejarah form 5 !
aku dah la rase cam tak pijak tanah dah . dengan nak tekencing nye . alahayy

aku dah jahat ngn mak tadi . :(
balik awal dan mengamuk2x . maaf ! itulah reaksi aku ketika penat .
semua benda tak kena tadi . mungkin cuaca mempengaruhi mood .
aku nak minx maap . tp mak dah tido ni .
ptg tadi aku bengang , masuk bilik terus tido .
then aku bgn , mak aku pulak tido .
sorry ma ! tak bemaksud . :((

boleh pulak aku jumpe gamba ni td. pui !
maka , bagi umat islam lelaki yang sering kehilangan selipe semasa solat jumaat ,
boleh lah 'mengamalkan' perkara ini . insyaallah menjadi . aminn . :)

p/s :: eh ! aku kene tarik tali ke besok ? :| tadi kenape ek tarik tali tak jadi ? takpe , aku tanye teacher nanti . :p

1 comment:

naz said...

hahaha mangga jer? baik rantai ikat kat tiang. tapi saya pakai alarm hahaha