Friday, March 5, 2010

merentas kota-cHEARThon

not enough hardworking . :(

sekarang ni aku baru balik merentas Kota tadi , sempena cHEARThon !
oke aku sangat penat . penat apenye . . aku tak lari ponn . HAHA ~ aku penat menjerit la . aku jage last cekpoint . gile je menjerit2x . ' Lelaki bawah 15 line sini !! ' . pastu bagi nombo nombo bape kaw dapat . dapat medal 1-20 sahaje . Macam biase la , Lelaki bawah 18 - Shieck dan Pompan bwh 18 - Shamala . Bwh 15 aku tataw sgt ponn . ape2x hal nanti rujuk je blog Pn. Nik lah . :) . Pengetua kata kan , nanti ada senamrobik lagi ! hehehe , best nyee ! dapat balik awal , 11.30 . seronok je . tp dengan harapan nak la balik awal , boleh tido . tp , ade pulak beberape syaitoon mengajak aku buang mase . HAHA ~ takdelah , dorang ajak g JJ jap . saje pusing2x , dah lame tak makan icecream katenye . :p

aku buat jenguk2x mlife tadi . terkejut aku ngan text ***i* . dy kate kat sorang budak ni , ' maenkan apenye , xdelah . dy tu je sorang , tu pon dah putos '. erkk ? i was like , damn ! sedih pulak . then gurl tu jawab ' eh ! npe putos ? ' . 'em , salah org gak . hm ' . yelah . bagus kalaw faham . HAHA . dah ! malas pk . malas !

kaw taw x sekarang ade majlis kawin around here .
damn bising lah . sangat ! ade yg suare sumbeeng manbengg pon nyanyi gakk . ahh ! korang xperasan ke yang korang punye suare tuu. . . ! woii ! jangan lah bersikap cilake . :(

kenape erk korang sombong ? benci sangat ek kat form 6 ni . ape jelah yg x puas hari sangat kt kami2x ni . tp SIYES bebudak PPI bapakk sombong . aku dah macam . . , kenape korang ni terlalu tidak mahu bergaul ngan kitorang ? bukan manusie ke kami ni . xsombong pon kami2x ni . mungkin tak puas hati sb ape2x hal sikit kitorang kot . n korang rase terpinggir . apelah . terpakse oke . aiyoo .

p/s : suramm ! NAK EXAM HARI SELASE NI ! RISAW2x ! STUDY JOM .

1 comment:

naz said...

jeles ddengan form 6? apaa kes?

Friday, March 5, 2010

merentas kota-cHEARThon

not enough hardworking . :(

sekarang ni aku baru balik merentas Kota tadi , sempena cHEARThon !
oke aku sangat penat . penat apenye . . aku tak lari ponn . HAHA ~ aku penat menjerit la . aku jage last cekpoint . gile je menjerit2x . ' Lelaki bawah 15 line sini !! ' . pastu bagi nombo nombo bape kaw dapat . dapat medal 1-20 sahaje . Macam biase la , Lelaki bawah 18 - Shieck dan Pompan bwh 18 - Shamala . Bwh 15 aku tataw sgt ponn . ape2x hal nanti rujuk je blog Pn. Nik lah . :) . Pengetua kata kan , nanti ada senamrobik lagi ! hehehe , best nyee ! dapat balik awal , 11.30 . seronok je . tp dengan harapan nak la balik awal , boleh tido . tp , ade pulak beberape syaitoon mengajak aku buang mase . HAHA ~ takdelah , dorang ajak g JJ jap . saje pusing2x , dah lame tak makan icecream katenye . :p

aku buat jenguk2x mlife tadi . terkejut aku ngan text ***i* . dy kate kat sorang budak ni , ' maenkan apenye , xdelah . dy tu je sorang , tu pon dah putos '. erkk ? i was like , damn ! sedih pulak . then gurl tu jawab ' eh ! npe putos ? ' . 'em , salah org gak . hm ' . yelah . bagus kalaw faham . HAHA . dah ! malas pk . malas !

kaw taw x sekarang ade majlis kawin around here .
damn bising lah . sangat ! ade yg suare sumbeeng manbengg pon nyanyi gakk . ahh ! korang xperasan ke yang korang punye suare tuu. . . ! woii ! jangan lah bersikap cilake . :(

kenape erk korang sombong ? benci sangat ek kat form 6 ni . ape jelah yg x puas hari sangat kt kami2x ni . tp SIYES bebudak PPI bapakk sombong . aku dah macam . . , kenape korang ni terlalu tidak mahu bergaul ngan kitorang ? bukan manusie ke kami ni . xsombong pon kami2x ni . mungkin tak puas hati sb ape2x hal sikit kitorang kot . n korang rase terpinggir . apelah . terpakse oke . aiyoo .

p/s : suramm ! NAK EXAM HARI SELASE NI ! RISAW2x ! STUDY JOM .

1 comment:

naz said...

jeles ddengan form 6? apaa kes?