Sunday, May 23, 2010

-___-"

korang kene taw , aku benci sangat keadaan dan situasi macam ni . susah gile nak bernafas , tapi aku buat tataw je . arghh ! tensiion gile . aku harap takde sape bace post aku kali ni sb ia berbaur serabut sangat !










benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !











benci benci benci sangat sangat !

sebena nye xcukup lagi tu , tapi dah la .
saya sudahi dgn wabillahitawfiq walhidayah . .
salam ! :|

p/s : mood tonggang tebalik ! saitannn .

Sunday, May 23, 2010

-___-"

korang kene taw , aku benci sangat keadaan dan situasi macam ni . susah gile nak bernafas , tapi aku buat tataw je . arghh ! tensiion gile . aku harap takde sape bace post aku kali ni sb ia berbaur serabut sangat !










benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !
benci benci benci sangat sangat !











benci benci benci sangat sangat !

sebena nye xcukup lagi tu , tapi dah la .
saya sudahi dgn wabillahitawfiq walhidayah . .
salam ! :|

p/s : mood tonggang tebalik ! saitannn .