Saturday, May 15, 2010

gagal , badminton gagal





mmg boleh nampak kekalahan . tapi penyokong buat2x taktaw dan masih bagi semangat . nak buat mcam mane , dah slogan Malaysia Boleh . so InsyaAllah - dengan izin Allah . dan keputusan walaw pun mengecewakan , terime je ngn hati terbuka . :( ahh ! aku nak cakap , yang aku sokong sangat Lee Chong Wei tapi aku tengok Lindan . dan aku sokong sangat Malaysia tapi aku tgk pemain China . HAHA ~ korang kene paham hati aku . ngee , kan cik blog kan . :D arr , ure2x mengatakan bahawa . . games tu takdapat rahmat . . jadi aku pun terpikir panjang dan ade seorg yg baik hati meleraikan kerunsingan itu . " Cube kaw tengok kat stadium tadi , berape ramai org Islam ? kaw rase dorang sembahyang ke ? macam mane la rahmat nak turun camtu " . Aku macam ! yeah ! betul , mmg betul , sokong . Mak aku pon ade cakap macam tu mase match chong wei ngn lindan tu . HAHA ~ so , aku diam jelah , dah ketentuan en . takdir tuhan , so kalah la . :|

bersame2x BFF karaoke tadi , popeye juge tadi !

2 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

sian malaysia...isk2

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

ntah..
aku tak paham apa rasionalnya nak bersukan tyme maghrib..zaman rashid sidek dulu tak camtu pown...

Saturday, May 15, 2010

gagal , badminton gagal





mmg boleh nampak kekalahan . tapi penyokong buat2x taktaw dan masih bagi semangat . nak buat mcam mane , dah slogan Malaysia Boleh . so InsyaAllah - dengan izin Allah . dan keputusan walaw pun mengecewakan , terime je ngn hati terbuka . :( ahh ! aku nak cakap , yang aku sokong sangat Lee Chong Wei tapi aku tengok Lindan . dan aku sokong sangat Malaysia tapi aku tgk pemain China . HAHA ~ korang kene paham hati aku . ngee , kan cik blog kan . :D arr , ure2x mengatakan bahawa . . games tu takdapat rahmat . . jadi aku pun terpikir panjang dan ade seorg yg baik hati meleraikan kerunsingan itu . " Cube kaw tengok kat stadium tadi , berape ramai org Islam ? kaw rase dorang sembahyang ke ? macam mane la rahmat nak turun camtu " . Aku macam ! yeah ! betul , mmg betul , sokong . Mak aku pon ade cakap macam tu mase match chong wei ngn lindan tu . HAHA ~ so , aku diam jelah , dah ketentuan en . takdir tuhan , so kalah la . :|

bersame2x BFF karaoke tadi , popeye juge tadi !

2 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

sian malaysia...isk2

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

ntah..
aku tak paham apa rasionalnya nak bersukan tyme maghrib..zaman rashid sidek dulu tak camtu pown...